بخشيد بچه ها!


همه جوره!


ببخشيد كه خد احافظي نكردم من مسافر تم و اخر شهريور برميگردم دوستون دارم كلىىىىىىىىىىى



نظرات شما عزیزان:

یکتا
ساعت2:44---2 فروردين 1393
سلام دوستم
خوبی ؟ اگه میشه به این آدرس برو و نظرتو بهم بگو
http://opizo.com/QgHF6
این سایت خودمه ولی کامل نیست ... میخوام با نظرات شما کاملش کنم
اگر خوشت اومد ، اونو با اسم |-|خورشیدبانو|-| لینکش کن و بگو تا لینکت کنم ...
منتظر نظرات قشنگت هستم ...


عرفان
ساعت23:28---30 شهريور 1392
بخشیدم تکرار نشه !!! زنده ای ؟ مردی ؟ بین عالم زنده ها و مرده هایی آیا ؟

bat
ساعت5:27---27 شهريور 1392
خوش بگذره !
برگشتی بیا یه سر ببین سایت منم بهدرد میخوره ؟!
عه دیگه چی ؟!!! مگه میشه بدرد نخوره !!!.... نه عاغا اصن نمی خوام بیای


ســـــــاینا
ساعت14:13---23 شهريور 1392
خب پس حسابی خوش بگذرون!!

nazir
ساعت13:35---23 شهريور 1392
............❀❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀

upm....
behem sar bezan!!!
montazeramaaaaaaaaaaa


fereshte
ساعت14:54---21 شهريور 1392
سلام دوست خوبم
وبت مثل همیشه عالیه
راستی من آپیدم
پس آب دستته بزار زمین بدووو بیا خخخ
البته لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
+ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,| 19:12|Miss Blair|